fredag 6 november 2009

Shopping!

Idag åkte vi in till Malmö för att köpa present till min syster. Vi kom hem med massvis av påsar, men ingen present till syster... Det blir till att åka in en sväng i morgon också!

A ska på "Nobel-fest" med klassen och idag hittade hon två klänningar till detta tillfälle. Hon kunde inte bestämma sig så vi köpte hem båda, så får hon prova i lugn och ro. Den lilla pälsboleron är ett måste oavsett vilken klänning hon väljer!

M valde också en klänning.
Alla kläderna hittade vi på Lindex. De har så mycket fina kläder till flickor!

7 kommentarer:

Gun sa...

Oj vilka fina klänningar! Att Lindex har så fina visste jag inte.

Mamma med ambitioner sa...

Lindex har verkligen poppat upp sig, jag gillar den till höger, tillsammans med ett par glittriga strumpor. Nobelfest gud vad roligt, måste hon inte ha en tiara då med. Kanske en grej för moster att bidra med..... hihi.
Klänningen till M är också fin. Julklänning kanske.

Mia sa...

Vilka underbart fina kläder! Jag får nog dra en lov på LIndex jag också...

BP sa...

Vilka snygga outfits!!!

Petra sa...

Sådana fina kläder du har hittat. Kram

Ellinor sa...

Vilka fina kläder du hittat!
Ja, ibland blir man verkligen besviken över att inte längre kunna få klä sig i alla de fina kläder som hänger på barnavdelningen.
Det är ganska lustigt för min syster (12 år) vill absolut inte handla på barnavd. medan jag gärna går där och tittar i hopp om att hitta något som passar. Behöver jag nämna att hon tycker att jag är extrem pinsam :P
Kram

Att ha det gott sa...

Åhh så bra tips
min dotter ska också på nobelfest i sin skola