fredag 27 november 2009

Inköp och annat


I Malmö har IKEA öppnat ett nytt och större varuhus. Jag var där för första gången i dag. Kan säga att jag nog behöver åka dit några gånger till för att lära mig hitta, det var stort. Allt var nytt och fräscht och ändå som vanligt. Förutom ljus och servetter köpte jag kaffemuggar, 12 st extra muggar när man har gäster. De är mörklila och kostade bara 5 kr/st. Jag fattar inte hur de kan sälja dem så billigt.

Pysslade i hop adventsljusstaken, gick ju bra nu när jag varit och handlat ljus!

Köpte även en ljusslinga som jag ska ha på bordet i morgon när vi har gäster.
I kväll blir det tjejmys. P är ute med sitt jobb. Skulle gissa på att det blir Idol i kväll!

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Vilka fina saker du köpet :)
Hoppas att du får en härlig lördag.
Kram

Fröken Isakson sa...

Åh vad fint och juligt det är i ditt hus :D. Kram linda