lördag 14 november 2009

Vänner, feber och Körslaget

Gårkvällen bestod av god mat, ett antal glas vin och mycket prat med mina härliga vänner. Det var egentligen bara meningen att vi skulle träffas för After Work, men det blev en helkväll istället!
Tidigt i morse väcktes vi av två barn som hade feber...
A tillfrisknade ganska snabbt men M ligger fortfarande nerbäddad (och jag håller henne sällskap, är lite trött efter gårdagen ;)).
I kväll är vi hembjudna till svärmor på älgmiddag, men M och jag får stanna hemma. Få se vad vi ska äta. M vet inte, hon är inte speciellt hungrig, den enda önskan hon har nu är att vi ska titta på Körslaget tillsammans, så det gör vi naturligtvis!
Har inte sett det alls denna omgången, så det ska bli kul. De enda som jag tror att jag vet är med är Roger Pontare och Måns Zelmerlöv.

2 kommentarer:

Petra sa...

Men stackare, kryp nu ned och bara mys. Det hade jag gjort. Lite gott att få vara hemma efter din trevliga kväll igår. Kram

Camilla sa...

Skönt med lite hemmamys. Hoppas hon kryar på sig och att du får vila upp dig efter gårdagen. Säger som Maria - mår bättre än jag förtjänar så det måste ha blivit att vi fått bordet brevids vinranson på vår nota :o)