söndag 22 november 2009

Nyvaccinerad!

Efter många tankar och funderingar bestämde jag mig i veckan för att vaccineras trots att jag sa nej i början. Barnen vaccinerades inte i skolan, så de fick följa med mig i dag i stället och det var inga problem. Allt var väldigt välorganiserat, när vi kom di fick vi vänta utanför i 5-7 minuter och sedan blev vi vaccinerade och efter det skulle man sitta ner i 10 minuter och dricka lite saft, sen fick man gå hem. Smidigt! I vår kommun har vi blivit kallade på lördagar och söndagar vilket uppskattas! Är väldigt nöjd med hur de har hanterat detta i vår kommun!
Jag hade ju hört att man kunde få veta i en timme och ändå inte vara säker på att man fick vaccin, så det gick över förväntan!

1 kommentar:

Mamma med ambitioner sa...

Som vanligt min vän känns allt igen som du skriver. Vi gjorde likadant. Jag känner mig fortfarande kluven kan jag säga men nu finns det ingen återvändo.