torsdag 5 november 2009

Fredagens att göra

I morgon ska jag jobba, min praktikant kommer och hälsar på för första gången. Han ska vara där i två veckor, ska bli intressant.
Jag ska till tandläkaren i morgon, men jag får nog ringa och fråga om jag får komma, eftersom jag är förkyld och har hosta...
Jag är väldigt sugen på att åka in och handla en stor härlig skön stickad långtröja/klänning efter jobb. Kanske!
I morgon kväll kommer våra goda vänner hem till oss. Det ska bli trevligt för vi har inte träffat dem på evigheter känns det som.

4 kommentarer:

Anonym sa...

mysigt med stora stickade tröjor/klänningar!

Gun sa...

Jag vill också ha en stickad klänning. Jag till o med köpte en på Indiska som jag fick lämna tillbaka för den var konstig i mönstret.
Har du tur så slipper du tandläkaren i morgon då:)

Ellinor sa...

Det låter som om det är en härlig fredag som går dig till mötes.
Jag är också på jakt efter en mysig stickad tröja, men jag förstår inte varför ALLT måste innehålla akryl!?
Kram

Fröken Isakson sa...

Låter som en bra dag. Kul med praktikant. Hoppas snuvan går över. Det hjälper säkert med lite shopping ;).kram Linda