torsdag 5 november 2009

Idag vill jag vara...


...här!

9 kommentarer:

Mamma med ambitioner sa...

Synd att ni tömt poolen, med bindel för ögonen skulle det nog funkat. Bokar du en resa för två, så hänger jag med fast vi får leva på luftbiff. Det köptes ps3 för mina pengar igår. Haha!!!
Kryp upp i soffan med en stor kopp te och en bra bok, njut av att du är ledig och skippa alla måsten. Nästan som ett dopp i medelhavet eller hur? Kram :)

Afrodite sa...

Åhhh, jag med! Vad härligt det ser ut! =)
Hoppas att du mår bättre idag och hittar något fint stickat till dig! Ha en trevlig kväll med vännerna och en fortsatt avkopplande helg! Kramen! =)

Fröken Isakson sa...

Åh vad härligt det ser ut. Vart är det nånstans? Kram Linda

Helena sa...

Ja, det är lätt att drömma sig bort nu i detts höstrusk. Det tråkiga är bara när man vaknar upp och inser att man är kvar :)

Anonym sa...

Jag med, ska vi sticka tillsammans?
Kramar
mamma

PS. Hoppas din förkylning är på väg att försvinna.
DS

Daniel sa...

Det var jag igår när jag vinterbadade!

Petra sa...

Men vad skönt det ser ut. Sänder över lite värme från Orlando. Kram

Gun sa...

Det vill jag också!!!

BP sa...

Jag med ;-)

PS. Substitut: badkar med en vinare. DS