tisdag 3 november 2009

Tisdag




Idag känner jag mig helt slut, känns som om min dunderförkylning är på väg tillbaka igen...
Var och handlade lite på Plantagen till mina fönster. Håller på att ändra om men vet inte om jag är helt nöjd än. Här är några bilder, jag behöver lite feedback på bilderna. Tusen tack alla för bra tips!

Idag vill jag även dela ut dagens ros och ris.
Dagens ros går till min nya chef! Hon är bara bäst! Omtänksam och snäll, men ändå bestämd och har skinn på näsan!
Dagens ris går till min kollega som nog är den mest egoistiska människa som jag känner. Bu!

9 kommentarer:

Ellinor sa...

Jag tycker att det är jätte fint. Jag gillar inte allt för mycket tingel tangel i fönstren :) Det är bättre att ta lite peu om peu istället för att shoppa loss direkt.
Kram

Sandra på Ön sa...

Usch, egoistiska människor kan ta så mycket energi av en. Men åh så härligt med en bra chef, det är viktigt.
Det är mycket fint i dina fönster, håller helt med föregående person :) Kram Sandra

BP sa...

Är det samma fönster ... eller.
Skippa arrangemanget på bilden i mitten. Ta bort den "knubbiga" ljusstaken på den översta bilden och ersätt med den suveräna ljustaken på den nedersta bilden. Voilà.
"You asked for advice" ;-)

PS. 1. Känner man sig dålig ska man inte dekorera. 2. Vill du ha hjälp med att ta kål på egoisten?! Jag ställer upp ;-) DS

Petra sa...

Så fint det blev. Kram

Mamma med ambitioner sa...

Hoppas din nya chefs positiva energi kan dränka din arbetskamrats negativa. Det finns inget värre, tänk att en person kan knäcka ett helt arbetslag. Gillar fönsterna fast det blev lite väl svart överst. Ljusstakarna längst ner är bara bäst. Glöm nu inte vattna blommorna bara. Jag känner mig krasslig på ett konstigt sätt, bara det inte är svinis. Ha det bäst! :)

Fröken Isakson sa...

Buuu för egoistiska människor!

Fönsterna ser superfina ut. Kalasbra. kram kram Linda

Helena sa...

Jättesnyggt tycker jag :)

Vilda tankar! sa...

Mittfönstret röstar jag på. Behagligt & varmt!
Egoistiska kollegor finns det nog lite överallt.
Ibland (när jag är på gott humör) kan jag tänka att de nog inte mår så bra. Sen ibland vill man ge tillbaka med samma medicin.
Svårt och energikrävande!
Hoppas dagen i dag varit bättre!

Anonym sa...

så fina bilder, gillade inredningen i alla tre! ;) stilrent och snyggt!

orkidéer är min favoritblomma :)