måndag 16 november 2009

Måndag

Idag har jag först jobbat och sedan varit på en föreläsning om Mindfulness, ett sätt att hantera stress och bli mer avslappnad i vardagen. Föreläsningen lät väldigt intressant men blev sövande då föreläsaren pratade monotont och inte hade struktur. Tråkigt när man sett fram emot något och att man vet att den hade kunnat vara bra... Nåja, jag hoppas jag fick något nyttigt med mig.
Har precis kommit hem så jag tror jag återkommer i morgon!
Hoppas ni alla haft en fin dag!

7 kommentarer:

BP sa...

Ja om föreläsningen blev sövande så blev du ju avstressad på en gång. Inget ont som inte har nå't gott med sig.

PS. Men visst blir man besviken på dåliga föreläsare som ändå kostar en massa pengar. DS

Tingeltangel sa...

Tråkigt att du blev besviken. Ämnet var ju jättebra. Tänk vad bra det skulle vara att lära sig att bli mindre stressad.

Gun sa...

Tråkigt med en sövande föreläsning, men då kanske du sov extra gott inatt då?
Godmorgon:)

Mamma med ambitioner sa...

tråkigt med föreläsningar som inte blir som man önskat. Jag håller med dig i ditt tänk om vänner som kommer och går. Jag har ett nytt ordspråk till din samling. Gör inte backspegeln större än framrutan. Ha en bra tisdag. Vi hörs ikväll. Kram :)

Ellinor sa...

Det är tråkigt när intressant föreläsning blir "förstörd" pga. att talaren inte alls är en bra talare.
Hoppas att du kunde tillgodogöra dig lite i alla fall.

Kram

Fröken Isakson sa...

Åh vad trist med dåliga föreläsare. Då spelar det ingen roll hur intressant ämnet är :(. Kram kram

2BarnsMamman sa...

Synd när ett intressant ämne blir förstört av en oinspirerande föreläsare!

Hoppas du har en fin dag! Kram