fredag 6 november 2009

Tandläkaren

Var hos tandläkaren idag. Jag ringde och sa att jag var kanonförkyld men det spelade ingen roll jag kunde komma i alla fall. Inga hål, tog bort lite tandsten (om någon undrade ;)). När jag skulle betala visade det sig att Försäkringskassan gav 150 kronor (vet inte varför) som man kunde använda till vad man ville (inom sjukvården gissar jag) (vad dåligt påläst jag är och vad många paranteser det blir!) Nåja, min tandläkarräkning blev 150 kronor billigare och det tackar jag för!

2 kommentarer:

BP sa...

Med andra ord borde du ha klarat dig med sisådär 600 spänn.
Jag gillar tandläkare NOT ;-)

Vilda tankar! sa...

Tjänat 150kr!!! (maken kallar det sparat, vi har helt olika syn där) Köp en bukett blommor, det kan man inte få för mycket av!
Ha den skön fredagkväll framför idol på dig också!