måndag 9 augusti 2010

Arg, möte och tatueringar!

Usch, denna veckan började inte bra. Jag är arg. Jobbet...
Nu struntar vi i det för nu är ju faktiskt måndagen avklarad!!
Snart ska jag gå på ett möte med en vän. Ska berätta sedan vad mötet handlar om.
Lite ledtrådar:
  • eftersom jag inte har någon som alls karaktär när det gäller detta så ska jag gå
  • det har fungerat förut
  • Tiffany Persson gillar det inte

Storebror passade sina systrar i lördags, då fick flickorna fina tatueringar.
Visst är han duktig på att teckna!

12 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

En konstnär! (hoppas de inte är "på riktigt"?
:)

Malla sa...

riktigt duktig på att rita! :)

Vilda tankar! sa...

Eftersom jag bor i Tiffanys hemby borde jag ju veta vad det är hon inte gillar. Men jag har ingen aning!
Hoppas lite av det arga rinner av dig i alla fall och du kan tänka på något annat.
Ingen dusch för tjejerna på ett tag nu då?
De var jättefina!
Kram

Hörni sa...

Oj vad duktig han är! Jättefina!
Ska du till viktväktarna kanske?

2BarnsMamman sa...

Hoppas det gick bra på mötet och att du får en bättre dag på jobbet imorgon! kram kram

Camilla sa...

Jag vet !! Hoppas mötet gick bra - tänk vecka 22/23. Ska själv också på möte efter semestern....tyvärr får jag säga. Puss och kram

Tingeltangel sa...

På fråga a) svarar jag Viktväktarna. På fråga b) säger jag bara - himla tur att de "bara" är tecknade. Men de är jättesnygga.

BP sa...

1. Tatueringarna är ju helt suveräna, speciellt den med fotbollen och kaninen. Å det bästa är ju at man kan tvätta bort dom och göra nya:-)
2. Tiffany Persson - who?

Petra sa...

Har han målat dessa på fri hand? Otroligt duktig.

Kram

anne sa...

Jag vet nu inget om Tiffany Persson men när jag googlar får jag fram att hon väger 100 kg och någon annan har svarat viktväktarna, så då gör jag väl det också! :)

Heidi sa...

Vad grymt duktig han är på att teckna..snyggt!!

Selma sa...

Jag skulle kunna tänka mig att ha en tatuering sisådär en vecka i taget. Inte för hela livet. Fina var de. Kanske skulle de öppna salong.