onsdag 11 augusti 2010

Multimedia message

Idag är det denna! Jag tror det är en kupp!

12 kommentarer:

Vilda tankar! sa...

Stackars dig! Men i början brukar inspirationen vara som bäst... eller?

Jag är nyfiken på VV:s tankar om potatis. Finns det restriktioner? Hörde att bananer plötsligt är fritt!?
Hoppas du klarar dagens frestelse!
Kram

Amazingdays sa...

Kämpa på! Alla de andra är säkert avundsjuka på dig att du är så duktig. Stå emot frestelsen, du klarar det. Heja, heja!!!
Kram

Daniel sa...

Kämpa på! Ut med agget, ut å promenerad, springa och häftig musik. Hjärnan lurar dej de första dagarna

Sedan försvinner suget HELT!!!

BP sa...

Det där är ju inte schysst - mot dig alltså. Föreslår att du går på en promenad medan dina arbetskamrater mumsar i sig tårtan.

Mary sa...

Jag tror inte att det är en kupp. Jag tror att det är en hallonkaka. Men du bakar nog mer än jag gör, så du har kanske rätt... ;)

2BarnsMamman sa...

Typiskt att det serveras en massa godsaker när man vill undvika att äta sånt! Kämpa på-kramar

Ellinor sa...

Det verkar vara en helt okej arbetsplats trots allt ;)
Ser riktigt gott ut. Det tar väl tid att vänja sig av vid semesterlasterna kan tänkas.
Kram

anne sa...

Uthärda!

Kapa snabba kolhydrater och plötsligt upptäcker du att du har kontroll över suget!

Petra sa...

Hoppas att du är duktig..

iLLi sa...

Mums!! Jag som är en riktig gottegris! ;-)

Diana sa...

Är det inte typiskt att så fort man börjar äta nyttigt så har folk med sig en massa gott till jobb? Myrphys lag!

Heidi sa...

Äsch ät lite, den där knasiga ledaren på VV kommer vara knepig ändå ;) Skämt åt sido..du är jätteduktig som står emot, jag hade smygätit tror jag..hmm, ingen karaktär jag inte!