måndag 16 augusti 2010

Idag blir det...




17 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Lycka till!
:)

anne sa...

Heja dig!!!

Är du besatt av Paintbrush eller? ;)

Malla sa...

låter bra det :)

Amazingdays sa...

Vad gullig du är på bild! Ni var urtjusiga på bröllopet! Det låter som om ni hade trevligt!
Kram
Carina

Camilla sa...

Håller tummarna för dig idag !! Själv känner jag hur jag väller ut - sitter på Ekerums golfklubb och har ätit en god middag och druckit lite....just det - rosé. Här blir det till att ta itu med hårdhandskarna på måndag.

2BarnsMamman sa...

Hoppas båda aktiviteterna går bra! Kram

mon amie sa...

Hej! Hur har du det? Vilka underbara foton på dig och de dina från bröllopet :) Hoppas träningen kändes bra idag. Kram

Petra sa...

De bilderna du gör är helt underbara.

Lycka till med träning och vägning.

Kram

Anonym sa...

Lycka till med dagens utmaningar.
Håller tummarna för att det går bra!
Kram

Vilda tankar! sa...

Det var jag som var den anonyme, ibland hoppar man ur sin registrering på något vis...

BP sa...

Ha, ha, ha!!! Älskar dina ritningar!!! Lycka till säger jag också:-)

PS. Bara två snabba: 1. Springer du alltid barfota? 2. Stavarna du håller i ser ut som mycket smala ben. Detta betyder att du kan springa/gå med fyra ben - å det går ju ännu fortare;-) DS

Mamma med ambitioner sa...

Håller tummarna! Kanske inte den bästa dagen att väga sig på, efter en helg i kärlekens tecken:)
Kramis!

Anonym sa...

Sjukt smala ben älskling!
PM

Rut-Knut-Tjut sa...

Heja dig. Fast jag tyckte du var så otroligt fin på bilderna från bröllopet, kan inte se att du behöver gå ner ett kilo. Kram

(har varit och kikat här men strulande internet så det blir mindre kommentarer när jag surfar från mobilen :))

Herta sa...

Heja Dej!

Herta sa...

Heja Dej!

Ellinor sa...

Märkligt det där! Men man får helt enkelt försöka att plocka ut de små unsen av inspiration och sedan göra det bästa av situationen.
Kram och lycka till!