måndag 30 augusti 2010

Då är det nya friska tag som gäller!

Det gick uppåt på vågen, dock inte så mycket som jag trodde. 0,4 kg plus, men det ska jag ta igen denna veckan för då ska jag vara Doris!!! (det betyder att man har stenkoll på vad man äter och man äter inte en pro-points mer än vad man får)
Idag berättade vår "inspiratör" att hon faktiskt gått ner denna veckan, hon var även rätt peppande idag om man bortser från talfel och ordfel. Idag var hon till och med rolig!
Vem vet? Detta kanske blir jättebra i slutändan!
Måndagen började inte så bra men just nu känns det bra, har precis kommit hem från ett pass indoor-walking!

8 kommentarer:

Malla sa...

jaa, det var inte farligt ju, tar du lätt igen :)

BP sa...

Hallo Jess: 400 gram (låter mycket bättre än 0,4 kilo) är ju ingenting. Dom är borta efter "a number 2" om man säger så. Bra jobbat!!!

Dubbelörn sa...

Din VV inspiratör verkar vara lika rolig som EK på jobbet :D.

Kram

Mamma med ambitioner sa...

Tanken med vv är väl att lära sig att tänka på vad man äter, äta extra gott till helgen, lära sig att tacka nej till två bitar tårta mm. Hum svårt men jag tänker att har det tagit tid att gå upp får det ta tid att gå ner. Tanken är ju att den nya vikten ska hållas. Kämpa på! Jag tycker att du är duktig. Så avis jag är på dig som läser Marie Ljungstedts de är bland de bästa böcker jag läst.
Hoppas du får en bra tisdag:)
Kram Kristina

Petra sa...

Ge inte upp, baja mera nästa gång.

Ellinor sa...

Hon är väl inte mer än människa, med fel och brister, hon också där man tänker efter. Ofta missar man det när man tänker på en person som ledare/inspiratör :)
Good luck!

Kram

Åsa sa...

Kul att även "inspiratören" klarar av att gå ner, det inspirerar ju.......

Heidi sa...

Go go go..du är jätteduktig o vikten går väl upp o ner ibland?!?