söndag 15 augusti 2010

Bröllopet!



Det var ett fantastiskt bröllop vi var på igår. Helt sagolikt.
Att regnet fullkomligt öste ner under hela ceremonin gjorde faktiskt inte så mycket.
Då min syster och min svåger har otroligt många musikbegåvade vänner bjöds det på mycket skönsång!
Även välskrivna tal, lekar, god mat och dryck serverades.


Jag och mina systrar!
När bruden kom in i lokalen som även var öppen för andra gäster i en annan del säger en liten pojke till sin kompis:
-Skynda dig! Kom! Det står en riktig prinsessa här!!!
Det var hon också i går, min syster, en riktigt prinsessa.


Tycker ändå vi är rätt lika bilden!




21 kommentarer:

Milla sa...

Gud vad fina var. Kul att få höra lite imorgon. Sitter själv med en skaplig huvudvärk:( Kram

Ellinor sa...

Vilka fina bilder och så vackra ni var. Verkligen en samling prinsessor.
Stor kram

Petra sa...

Vad fina alla var. Ser ut som ett jättefint bröllop.

Jesse-Paloma sa...

åh, alla är så fina! Klänningarna du grejade med till kidsen blev ju jättebra!!

Jesse-Paloma sa...

åh, alla är så fina! Klänningarna du grejade med till kidsen blev ju jättebra!!

Tigris Predikantan sa...

Vackra allihop!
:)

Hörni sa...

Åh så fina ni är, och bruden är sagolikt vacker! Precis som en riktig prinsessa.:)

anne sa...

Underbart, underbart, underbart! Alla är så fina!!!

Kanske gav regnet extra vackra foton, ljuset tenderar ju att vara specielt under regn!

Men, behöver DU gå ner i vikt? Du är ju hur snygg och slank som helst.

Mamma med ambitioner sa...

Så otroligt vackra ni var allihop. Familjefotot.... julklappsfix:)
Vad fin du var i din klänning, tjejernas klänningar var också fina.
Jag får väl höra mera på jobb antar jag. Tänkte så på er då det formligen vräkte ner hos oss. 65 mm sa någon. Jaja, kram så länge.
Kristina

Heidi sa...

Åhh vilka fina bilder o vilka snygga systrar!! Bruden är sagolik vacker! Visst är det underbart med bröllop!

Cilla sa...

Ååå så vackra ni alla är!!!
En skön söndag till dig!!
Kram

Malla sa...

vackert b rudpar - vacker familj! men jag måste fråga som Anne - varför behöver du gå ned i vikt? Du ser jätteliten ut!

ansepanse sa...

vad vackert!!! fina bilder på alla systrarna
kramar

Selma sa...

Jättertjusigt!!! Men jag får en känsla av att du ser din man som mer av en plattskalle än vad han verkar vara lajv.

BP sa...

Otroligt vackra är ni, speciellt du med den blå klänningen och maken med passande blå skjorta. Tärnorna är ju för söta båda två (tänker på alla fotbollsbilder du visat;-) = kontrast).

PS. Det för tur med sig när det regnar under ett bröllopp, det vet du väl:-) DS

Vilda tankar! sa...

Fint att höra att allt blev lyckat i går.
Ni är urtjusiga allehopa barn, systrar, man och inte minst du.
kramar!

Tingeltangel sa...

Jag håller med de övriga. Vad är det för bantartrams. Ni är ju jättefina allesammans. Din syster är verkligen prinsessvacker.

Diana sa...

Vad vackra alla är! Ser underbart ut!

Fröken Isakson sa...

Åh vilka underbara bilder. Din syrra ser verkligen ut som en prinsessa. Och så fina ni var hela familjen. KRma kram

Helena sa...

WOW! Så vackra var ni allihopa!

Jag har missat hur mycket som helst nu märker jag...

Kram

Emelie sa...

Tusen tusen tack igen för att ni var med och gjorde vår dag till världens mest fantastiskt, ljuvliga, bästa! Du var så vacker i din fina klänning!

Stor kram!!