lördag 21 augusti 2010

Lördag

Eftersom jag glömde ta med mig kameran i morse blir det inga bilder från matchen, tjejerna förlorade med 0-3, till deras försvar så har laget de mötte aldrig förlorat en match förutom en gång och det var mot våra tjejer, så de var nog sugna på revansch.
För A och hennes lag gick det lite bättre, de kom trea i cupen i Danmark.
Nu är barnen avlämnade hos mamma och vi laddar för kräftskiva! Det enda som känns lite sådär är att klockan 9.00 är det samling i morgon, ny match!
Jag önskar er en trevlig lördagskväll och kikar inom i morgon, måste fixa mig nu och DET kan ta tid! ;)

10 kommentarer:

ansepanse sa...

önskar dig en jättetrevlig kväll
kramar

Fröken Isakson sa...

Åh vad mysigt. Här blev det inställd kräftskiva eftersom Felix blev sjuk. Få bli en myskväll i soffan istället. Hoppas ni får en toppenkväll. kramar

Vilda tankar sa...

Ha det så kul i kväll på kräftskivan.
Kram Monica

Petra sa...

Ha en superduper kräftskiva.

Kram

Camilla sa...

Ha det jättekul ! Och jag tror inte det lär ta så lång tid att fixa till en redan befintlig skönhet <3 <3 ! Kram

BP sa...

Aj, aj, aj då är det bäst att hålla igen med nubbarna då;-) Ha en riktigt rolig kräftskiva och lycka till med matcherna imorgon.
Grattis till tredje platsen, suveränt!

Rut-Knut-Tjut sa...

Åh ha en mysig kväll, ät lite kräftor till mig med. Kram

Malla sa...

Ha det så kul ikväll!

anne sa...

Väckning kl 9 efter en kräftskiva?

det blir ingen vildare tillställning med andra ord? ;)

exklusivvardag sa...

Hoppas ni fick en trevlig kräftskiva!

kramar