onsdag 4 augusti 2010

Multimedia message

Mina fina systerdöttrar!

12 kommentarer:

Mamma med ambitioner sa...

Gud så fina! Kan tänka mig att hon luktar gott, bebisdoft är bara så underbart. Storasyster ser väldigt stolt ut:)
Du förresten, vilka fina klänningar flickorna ska ha på bröllopet. Fint med rosor. Tittade på sådana på stoff och stil men det blev inget köp. Ibland fattas jag en tjej här hemma. Mina systerdöttrar virrar bara på huvudet åt flickmys. de vill vara som storkusinerna. Nu drar det ihop sig, har du skrivit ngt tal till systern din ännu. Bara två dagar kvar på semestern......hua mig. I morgon blir det Österlenrunda. Kramis Kristina

Anonym sa...

Ååååh, vilken fin bild. Hälsa E o M och gratulera!
Kram Mary

Camilla sa...

Sååå fin hon är - och tänka sig alldeles alldeles färsk. Som sagt- hälsa E och M och gratta. L ser jättestolt ut.
Kramisar !

anne sa...

Men!

Är detta den nyfödda?

Hon är väldigt slät och fin!

Och storasyster ser ut att vara av samma ljuvliga modell som dina tjejer! :)

Hörni sa...

Åh så fina! Bilden är helt underbar och borde ramas in och sättas upp på väggen.:)

BP sa...

Härlig bild på systerdöttrarna. Lillan ser så "vuxen" ut, inte alls skrynklig alltså;-)

Afrodite sa...

Åhhhhh, så fina! =)

Heidi sa...

Vilken härlig bild med mycket känsla!! Nu du charmiga Jess har jag läst igenom din blogg o det verkar som om du/ni haft en underbar semester. Stannade ni till på Kolmårdens djurpark? Stockholm är underbar på sommaren o vilken tur ni hade på chokladhjulet ;)

Fröken Isakson sa...

Åh så söta. kram

Ellinor sa...

Oh, vilken fantastiskt vacker bild.
Åter igen; stort grattis!
Kram

Selma sa...

Vilka sötingar!

ansepanse sa...

åh, vad söta!
kramar