onsdag 11 augusti 2010

Vad har hänt på jobb idag?

Min kollega har köpt en ny telefon! Kommer ni ihåg den gamla?



Vi var och handlade och där hittade vi denna trevliga skyltning, det vill säga om man inte är rädd för fåglar förstås, vilket jag är...


På väg tillbaka till jobb såg vi denna. Det verkar inte som det går så bra för Mårtenssons trafikskola...


Bilskolorna brukar väl köra omkring med nyare modeller, eller?
Annars är de som vanligt på jobb. EK är på ett ganska gott humör och sjunger och pratar för sig själv hela tiden! Så det är som sagt ganska lugnt.
Jag erkänner jag smakade en liten liten smula av chokladtårtan (kanske 1 pro-point), den andra lät jag helt bli!

11 kommentarer:

Hörni sa...

Snygg mobil, och det behövdes ju helt klart en ny.:)
Duktig du är som bara tagit lite kaka. Elakt att bjuda så där!

Camilla sa...

Åh fy så hemskt med alla fåglarna. Fick ju nästan en nära döden upplevelse bara av att titta på dem haha. Jag HATAR alla sorters fåglar. Naturligtvis fick vi in två i uterummet (eller om det var samma två gånger) i lördags. Jag höll på att dö och stängde dörren och lät make och dotter jaga ut den. Klart jobbigt med denna fobi när man sitter ute och fikar eller äter i dessa sommartider :( !
Blir klart stressad nu när du redan börjat på VV och jag inte är klar med semestern än.... ! Kram

Rut-Knut-Tjut sa...

Vilken karaktär du har! Bra gjort!

Fåglarna, fy 17.

BP sa...

1. Mobilens färg är rosa, mmmmhhhh;-)
2. Dessa fåglar har ju prisskyltar på sig. Dom är till salu. Jag vill ha. Skittuffa - inte speciellt fågellik dock. Vad heter inköpsstället?
3. Bilskolan hade säkert nya bilar (en gång i tiden). Sedan kvaddade eleverna bilarna. Så nu har ägaren bara råd med denna dinosaurier;-)

Tigris Predikantan sa...

Ja, tar man en av två ... då är man ju duktig! *ler*

anne sa...

Fåglarna var urhäftiga! Skicka hit dem bara!!!

BP sa...

Svar: 1000 tack!!! City Gross finns nära. Besök i helgen redan inbokat. Om du inte gillar fåglar, vilket jag heller inte gör så tänk att det kan vara kycklingar istället.

2BarnsMamman sa...

Finurliga funderingar du delar med dig av så här en vanlig onsdag! Tack för det! Kram

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

vilken gammal bil!
ser ut som 80-tal eller nåt.

Jesse-Paloma sa...

Men vad bra! Hon behövde en ny mobil. For real! Men denna ser ut att vara knepig?

Heidi sa...

Hahaha..retrobil..coolt!! ;)