torsdag 12 augusti 2010

Leonard Cohen - Hallelujah



Idag lyssnar jag på denna...

10 kommentarer:

Rut-Knut-Tjut sa...

Är det en ledsen dag idag? Kram

anne sa...

Jag vet inte varför jag aldrig riktigt fastnat för honom, han har en mörk röst men mera då?

Petra sa...

Så mycket rys får jag. Hoppas att det inte bar är en dålig dag för dig.

Kramar

BP sa...

Han är en av mina absoluta favoriter. Å tänk - han är still going så otroligt strong:-)))

Mary sa...

UNDERBAR låt! Me like big time! I alla möjliga versioner.

Linda sa...

Denna låt är min absoluta favorit! Peter Jöback gjorde den på sin turné för 3 år sedan - helt fantastiskt !! Denna versionen har jag inte hört innan men den är mäktig!!!
Kram

Camilla sa...

Hoppas inte du är ledsen...om det är så skickar jag en puss och en kram här till dig.Gillar låten skarpt men inte just med honom. Den norska trion som jag hade lagt in på FB innan gillar jag bäst.

Ellinor sa...

Hans musik går på repeat hemma hos mig för tillfället. Helt fantastiskt och alldeles magiskt.

Kram

Herta sa...

Han är så bra och värd att lyssna på.

Heidi sa...

Åhh underbar låt!!