onsdag 18 augusti 2010

Glömde...

...jag måste ju paintbrusha i dag!
Vad jag gjorde efter jobb!


13 kommentarer:

Camilla sa...

Heja heja tjejen ! Vilken superstart du gjorde på VV !!! Jag är imponerad. Jag vill också vara duktig men jag har ju några dagar kvar på semestern och då är det svårt att vara "nyttig".Men om inget annat så från måndag så är det hårda bud. Blev inte mycket löpning på Öland, men på fredag är det dags igen. Om jag inte måste simma fram haha.

Heidi sa...

Duktiga duktiga du...beslutsam o målinriktad! Sen är du jätteduktig på Paintbrush oxå!

BP sa...

Strongt!!! På löparbandet och i Paintshop:-)))

Tigris Predikantan sa...

Och paintshop hittar man var? Snyggt!
:)

Rut-Knut-Tjut sa...

Du borde ju byta karriär till Paintbrushare.

Mary sa...

You go girl! :)

Petra sa...

Go girl, bra för minuset på vågen.

Kram

Fröken Isakson sa...

Raska fina steg :D. Förresten, hur tycker du VV funkar? Jag funderar på att börja nu. På riktigt. Gå dit. Kramilikram

Selma sa...

Jag börjar tro att jag måste ladda ner det där programmet.

mon amie sa...

Heja heja!! Kör hårt :)

Daniel sa...

Kan noll. Men du kan!!

Fortsätt du i samma takt!! Snart retuscherar du bilder för Hänt Extra!

Vilda tankar! sa...

Roliga bilder med paintbrush.
Du ser glad ut när du motionerar!
Bra jobbat!

anne sa...

Jag tror att vi får börja utbyta erfarenheter av Paintbrush! Dina ser så helt annorlunda ut än mina, undrar vad det är som gör skillnaden? Att du är så mycket bättre???