lördag 7 augusti 2010

Vackra naglar?

Igår när jag skulle handla mat hoppade en sådan där demonstrationsförsäljare som står utanför mataffären på mig och jag gick hem 350 kronor fattigare.


Vad köpte jag då? Jo, ett nagel-kit från Premier. Fyra olika fil- och polersaker, mineralolja för nagelbanden och en väldoftande handkräm.


Inte världens bästa bild, men när man var färdig så såg naglarna ut som om man lackat dem med genomskinligt lack.
På sikt ska det stärka naglarna och motverka att naglarna skivar sig. Vi får väl se!
Efter första omgången är jag i alla fall nöjd.
Någon annan som har testat detta?

7 kommentarer:

Petra sa...

Ahhh, nagelvård är min grej.

Suzan sa...

har ngn liknande grej som man "borstar" upp glansen på naglarna med fast jag tycker bättre om att lacka =)

anne sa...

Jag var på vippen att köpa produkterna förra året men så skulle de ju ha betalt i cash. Dotter och jag kuckilurade en stund, gick till Kicks och hittade liknande polerfilar för 40 kr och nagelbandsolja och handkräm hade vi hemma. Och våra naglar blev superfina!

Det som verkar hända är att när man filar och puffar och polerar naglarna så verkar inte nagellack fästa särskilt väl, får kanske inget fäste på den alltför släta ytan?

Selma sa...

Jag tycker att jag alltid har sorgkantade naglar den här årstiden. Alltid är det något som ogräs som ska dras eller en hund som ska klias.

Hörni sa...

Vad roligt! Jag har ett annat nagelvårdskit som är jättebra. Det är kul att hålla på med sånt, och man får riktigt fina naglar.

Sv: Det är inte alls konstigt att du inte vet! Jag hade inte heller en aning om sånt innan jag lärde känna Em.:D
Det finns flera sätt att se sökorden. Ett av dem är att öppna googlekonto på Google Analytics. Det är gratis, gör som det står på deras hemsida bara, så får du en egen sida där du kan se sökord, länder, städer mm som dina besökare kommer ifrån, plus en massa annat. Det är riktigt kul.

BP sa...

Med tanke på det facila priset (???!!!) är det ett mycket lyckat resultat:-) Har noll erfarenhet - som du kan tänka dig;-)

anna sa...

Har faktiskt detta kit och jag är väldigt nöjd
kram