söndag 8 augusti 2010

En liten liten lista


Jag hittade denna lilla nätta lista hos söta Fröken Isakson och nu snor jag den!
Du heter: Jessica
Smeknamn: inget
Låt som när du är ledsen sörjer till? Hallelujah
Beroende av: Cola Zero...
Vad tror folk om dig? Att jag är glad och trevlig hoppas jag

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hem
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv och charmig
Brukar du skratta för dig själv? Haha, japp!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ska försöka!

Var bor du? södra Skåne

Trivs du där? Stortrivs
Har du haft sex idag: Nej, hallå jag är gift ;) . Skojar bara. Men nej.
Hur svarar du i mobilen:  Ja det är Jessica
Vem ringde du senast?: Maken
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Ingen aning...men det avslutades säkert med puss och kram!
Brukar du komma i tid: Alltid. Ja förutom några enstaka fall.  Hatar att inte vara i tid.
Hur känner du dig nu: Lite trött, men nöjd med dagen
Vanligaste färg på dina kläder: Blått
Vad tycker du om fötter: Mina eller andras? Jag gillar inte fötter speciellt om de inte är väldigt välvårdade
Vad saknar du: Min hall som inte är färdig
Hade du en bra kväll igår: Supertrevlig! Fest hos fina vännen som firade att hon fyllt 40 år!

Favorit dryck på morgonen: Kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardag allt från 21.00
Är du blyg?: Ibland, beror på sällskapet
Sysslar du med någon idrott: Jag ska börja!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja
Har du spytt offentligt: Nej (inte vad jag vet i alla fall ;) )
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ingen aning, klia mig på pungen?
Är du nöjd med ditt liv: Ja verkligen!
Är du bortskämd: Ja, min man skämmer bort mig!
Vad gör du i morgon: Jobbar
Vad är det värsta du vet?: Falska människor
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, de finaste man kan få!
Vad är det finaste du fått?: Mina barn!

En speciell dag du minns: Bröllopsdagen och när barnen föddes och våra resor och... det finns många speciella dagar!
Du samlar på: erfarenhet och minnen
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Maken
När grät du senast: Förra veckan tror jag
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa och putsa om huset

Vill du gifta dig: Är ju redan det :)
Vill du ha barn: Har de två underbaraste 

Är du musikalisk?: Nej, jag sjunger hellre än bra
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten vill jag gärna skriva men det blir nog oftast Cola...
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, tyvärr
Biter du på naglarna: Nej

Ja, det var det! Någon som känner sig sugen så varsågod!

9 kommentarer:

Malla sa...

jag tror jag modifierar och snor den :) listan alltså!

anne sa...

Kanske en annan kväll, nu lär jag behöva tänka på morgondagen... :(

Vilda tankar! sa...

Kul! När jag läser dina svar så känner jag att mina svar hade blivit väldigt lika. Fast jag dricker inte så mycket coca och jag skulle inte putsa om huset för min miljon.

SV: flytta skulle jag kunna tänka mig att göra men det varierar från Lund till Höllviken. Men det är inte säkert det blir något av det. Gustav vill gå ut högstadiet här och det är tre år till, innan dess tar vi oss förmodligen ingenstans - vi kan lika bra vänta och det har vi också lovat honom.
Det känns roligt att ha det framför sig. Anders vill bo i en gammal fabrik och gärna för mig - men vi kan lika bra hamna i något helt annat!
Kram

BP sa...

Förutom Coca Colan och gråtandet så hade vi nog haft liknande svar - ja om jag hade svarat på alla frågor alltså;-)

Petra sa...

Roligt med lite exta info om dig.

Fröken Isakson sa...

Vad kul att få veta lite mer om dig. kram kram

Daniel sa...

Roligt att läsa mer om min rare blogvän!!

Ellinor sa...

Alltid lika roligt med dessa listor - man lär sig alltid någonting nytt.
Kram

Emelie sa...

Jätteroligt att läsa!! Jag ska göra den när jag hinner ;) haha, som vanligt...vad är det som händer i mitt liv :D

Kram!