fredag 20 augusti 2010

Godmorgon fredag!

Så här ser min helg ut!


Vad ska ni hitta på?

13 kommentarer:

Petra sa...

Här blir det middag ikväll med goda vänner hos oss. Barnvakt i morgon och ev Liseberg på söndag.

Dubbelörn sa...

Idag kokas det 15kg kräftor o imorgon blir det Kräftfrossarfest hos oss :D

Afrodite sa...

Fira nya jobbet ikväll, gå på Malmöfestivalen på lördag och skriva C på söndag...Så ser min helg ut!
Ha en trevlig helg! =)
Kram

Malla sa...

oo kanske man skulle försöka sig på att käka kräftor? Annars blir det nog mest städning i helgen.

anne sa...

Kräftan din-vad har hon i tassen? en soppåse? ;)

Fröken Isakson sa...

Ungefär det samma fast utan fotboll :D. HOppas du får en toppendag. kramar

BP sa...

Vilken härlig helg å vilken helt suverän teckning. Riktigt proffsigt!!!

Hörni sa...

Härlig helg! Själv har jag ingenting planerat, men det är bara skönt.:)

Tigris Predikantan sa...

Gottigottgott!
:)

Mary sa...

Vad har kräftan i handen? Är det servetten som ska vara hel till VV på måndag? :)
Hoppas att jag mår bättre då så jag kan hänga med o träna.
Trevlig helg!
Kram

mon amie sa...

ser ut som en toppenhelg! Ha det så mysigt. Jag ska slicka mina sår ikväll och på söndag vill jag gärna till malmö över dagen för att lyssna på melissa horn. Ska se om jag får med mig ngn :)

Heidi sa...

Hur sjutton bär du dig åt i paintbrusch?? Jag har svårt att dra ett rakt streck i det programmet o du gör jättecoola bilder?!? Du borde bli illustratör (om du inte redan är det..) ;)

Diana sa...

wow, damkräftfotboll verkar jätte spännande! Lova att rapportera om det! ;)