torsdag 5 augusti 2010

Lite bebisbilder och när man vet att man bloggat för mycket!

Är ju bara tvungen att visa lite fler bebisbilder!


A är nog den som längtat efter kusinen mest. Hennes högsta önskan är att få en lillasyster eller lillebror.


Två stolta kusiner!


En stolt moster! Jag har alltid tänkt att jag nog skulle kunna tänka mig en liten sladdis, men fast jag höll detta lilla underverk så känner jag att jag är nöjd.
Mannen pustar ut.


Jag har inte gjort någon avancerad undersökning men jag kan tänka mig att man bloggat för mycket när stolstyget går i sönder.

13 kommentarer:

Malla sa...

Underbara bilder! :) och lite...sliten stol :P

Hörni sa...

Så söt.:) Och skönt att du känner dig nöjd. Med en bebis i famnen kan man lätt bli sugen annars.

Det måste vara någon annan som slitit på stolen! Blogga för mycket går inte..;)

Sv: Tack, vad snällt sagt.:) Kram

Fröken Isakson sa...

Vilka underbara ungar :). Hihi sådär började min gamla stol också se ut ;). kram kram Linda

anne sa...

Inte har du blogat för mycket, det är tunt tyg på stolen!

Och du, vilka vackra tjejer-alla fyra!!!

Dubbelörn sa...

Vilka vackra tjejer!!

Allihopa... men spec de två kusinerna med bebisen :)

Mamma med ambitioner sa...

Vilka bilder! Det lyser nog igenom i min text att jag också blir lite sugen. Tvärtom mot din man skulle min hoppa högt. Tur att han inte bloggar:)Visst är det mysigt men tänker jag förnuftigt så är jag tvärsäker på att det är bra som det är. Stora barn är också gosiga och de tar ganska väl hand om sig själv:)
Nu ska jag frossa i tyg och sy några kuddöverdrag.
Kramisar i kvällsmörkret, Kristina

BP sa...

Härliga bilder!!! Förstår maken - att han pustar ut liksom. Nu kan ni låna "lillen" när det passar;-

PS1. Japp du bloggar lika mycket som jag;-) DS1
PS2: Vilket minne du har. Kul att du kommer ihåg mina inlägg:-) DS2

Ellinor sa...

Oh, vilka fina bilder.
Fördelen med att kunna njuta av andras små bebisar är att man slipper "baksidan" av föräldrarskapet så som sömnlösa nätter, blöjbyten och gråt ;)

Kram

Petra sa...

Så fina bilder.
Kram

ansepanse sa...

hahaha - hur länge har du haft stolen då
vilka fina bilder!
kramar

Heidi sa...

Så så söt liten bebis..underbart!! O fina tjejer som håller bebisen oxå :) Jag skulle oxå vilja ha en sladdis men mannen vägrar..haha..o det är nog tur det..börja om när tvillingarna är 17 år..näää?!

iLLi sa...

Haha! Nämen det är ju underbart! :-) En trasig stol...

Vilken söt liten bäbis, förstår att de är stolta kusiner!

Kram

Sandra på Ön sa...

Åh mys! Bebisar är helt fantastiska. Jag kan sitta och bara lukta på dem i flera timmar.