måndag 16 augusti 2010

Ett tecken?

Tror ni denna ordverifieringen vill säga mig något?



8 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Om man skulle tro att vissa av de är riktade direkt till kommentatorn ... ja, då är det mycket jag borde göra ... *ler*!

BP sa...

Snacka om "sammanträffande". Det får väl inte vara sant:-)))

Rut-Knut-Tjut sa...

Äsch det tror jag inte :)

Malla sa...

haha, den var nog inte menad till dig!

Fröken Isakson sa...

Haha nä det var nog inget till dig sötis,kram

Afrodite sa...

Hahaha...nä, det tror jag inte, men kanske till mig (som tittar in här och såg den)! =) Tar det som ett tecken (har faktiskt börjat redan...=) hålla igen, inte banta...gillar inte det ordet)
Kram och godmorgon!

oumberligating sa...

Har också fått några skumma ordverifieringar sista tiden...men jag kan inte skriva vad det stod, ingen skulle tro mig!
Ha det bäst!
Kram ifrån Peter!

Heidi sa...

Hmm, märkligt att inte jag har fått den indikationen med tanke på allt jag har bakat o vräkt i mig ;D