lördag 7 augusti 2010

Award!

Jag gillar att få awarder! Tack snälla gulliga Afrodite för denna!!


Givetvis följer det med ett uppdrag.
Man ska berätta sju saker om sig själv.
Därefter ska jag ge den till sju andra gulliga bloggare
(detta är faktiskt den svåraste delen...)

1. Jag älskar ljus och ljuslyktor, fast det tror jag inte det är någon som missat... Svärmor gick och räknade alla en gång, det blev många!! Då 83 stycken och jag vet att jag har köpt fler...
2. När jag väljer böcker jag vill läsa blir det till 99% deckare.
3. Jag trivs allra bäst hemma!
4. Jag har bloggat i två år och är nu helt beroende vilket inte bekymrar mig eftersom jag träffat så många nya härliga människor!
5. Jag har varit gipsad 4 gånger, 2 x fingrar (volley-boll i skolan) och handen (råkade stå bakom en häst vid fel tidpunkt) och armbågen (åk aldrig rullskridskor utan armbågsskydd! Stå inte ens stilla på ett par rullskridskor utan armbågsskydd, du kan joxa med benen och ramla illa!)
6. Jag skulle aldrig åka på campingsemester. Varför sova i tält när det finns sängar?
7. Jag fyller jämt i höst och har ingen åldersnoja över det!

Nu kära vänner, den här gången skickar jag vidare awarden till dessa sju fina bloggare som jag inte har delat ut någon award till tidigare:



11 kommentarer:

Selma sa...

Man tackar!

Afrodite sa...

Vassego! Du är värd den! =)
Najsiga fick man veta om Jess på kuppen! ;) Väljer oxå alltid deckare, förresten och tänker som du - varför sova på marken i ett tält när det finns underbara hotellsängar...=)
Kram och ha en go lördag!

Fröken Isakson sa...

Grattis till awarden och vad kul att få veta lite mer om dig sötis. kramar

ansepanse sa...

tack snälla för awarden och grattis till dig själv
ha en fin lördag - kramar

Petra sa...

Grattis till Award. Roligt att läsa lite extra om dig.

Linda sa...

Tack för Awarden! Kul att veta mer om dig oxå!
Kram

anne sa...

Åldersnoja?

Inte!

Jag fyller också jämt i höst, 10 år mer än du och aldrig har jag varit bättre än nu!

Jaa...Det skulle ha varit när jag sprang Matterhornlauf men bortsett från det då!

Jesse-Paloma sa...

Tack snälla för award´et! Så glad jag blir =)

Ps. Det är min bonus farfar =) Min egna dog för 10 år sedan och hade knappt någon kontakt alls med honom så 'farfar' har blivit som min farfar =) Och även 'farmor' men hon gick bort för två år sedan & min biologiska farmor har jag ingen kontakt med. .ds

Ha en underbar kväll!

BP sa...

Alltid lär man sig nå't nytt och roligt hos dig. Awards är ganska så bra på det sättet.
Har 2:an, 4:an och 6:an gemensamt med dig, vilket är kul. Hatar camping ja även husvagn faktiskt.

Ellinor sa...

Alltid roligt att få veta lite mer om vederbörande. En del saker hade jag nog koll på sedan tidigare, men mycket var nytt!

Stort grattis till awarden dessutom :)

Kram

Tigris Predikantan sa...

Grattis till din i efterskott och tack! Hade lite rörigt men nu, nu syns du hos mig!
:)