söndag 8 augusti 2010

Godmorgon!! :)

Nu känner jag att jag har varit otydlig! Förlåt. Det var inte min fest i går, jag fyller år i höst. Det var min fina vän som fyllde år i går. En mycket trevlig fest!
Frågan som värden ställde i går tyckte jag var mycket rolig när han dessutom sa att han aldrig sett den förut.  Det är ett centilitermått som skulle användas när vi blandade drinkar på kvällen, värden tyckte dock det var bättre att blanda på känn, typ 50/50! :)
Mår utmärkt i dag förresten, om ni undrar!
Kram på er!

10 kommentarer:

Rut-Knut-Tjut sa...

Kul att ni hade en bra fest. Vi hade det bra på bröllopet igår, känner mig lite mör idag...

Vilda tankar! sa...

Godmiddag (snart)
Kul att det blev en lyckad fest. Och skönt att må bra i dag också. Även om det i bland får vara värt att må lite dåligt efter en kul fest.
Ha en skön söndag trots regnet!
Kram Monica

Petra sa...

Skönt att du mår bra idag.

anne sa...

Bra jobbat att må bra!

Vilket datum fyller du? :)

Hörni sa...

Kul med fest, trots att du mår bra idag.;) Nä, allvarligt talat, jag mår alltid bra efter fester. Det är inge kul annars tycker jag.

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

vilken rolig mojäng!

BP sa...

God morgon!!! Bra att den där 50/50 blandningen inte fick några konsekvenser hos dig. Utgår ifrån att du är van och det är ju bra träning inför ditt firande också:-)

Selma sa...

Fast sent på natten kan man bara springa förbi med korken för då behöver inte folk mer alkohol men vill gärna dricka något. Skillnaden märker de i allmänhet inte vid det laget.

Tigris Predikantan sa...

Ja, inte lätt alla gånger!
:)

ansepanse sa...

okey, trodde det var du, nu när jag tittar efteråt
ha en fin söndagkväll
kramar